Utolsó idők próbái és harca – Abonyi Sándor

A következő linken egy Audio tanítás érhető el, ami segít a hívőknek az utolsó idők várható nehézségére való felkészülésben, hogy győztesként tudják megvívni a legnehezebb harcokat is.

Utolsó idők próbái és harca

Sandor névjegye

Jézus Krisztus megalkuvás mentes követője. Úttörő, aki a hagyományoktól megtisztított, kevesek által járt úton igyekszik járni, szabaddá téve azt mások számára is. Follower of Jesus Chist on an uncompromised way. Pioneer , who try to walk on from traditions cleaned way. This is the way of minority only.
Kategória: Abonyi Sándor, Audio tanítások, helyreállítás, Magyar tanítások, utolsó idők
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Utolsó idők próbái és harca – Abonyi Sándor bejegyzéshez

  1. gnes Mihlyi szerint:

    * Kedves Sndor !

    Nagyon rltem,hogy mp3 tantsok is felkerltek az oldalra. Viszont,nekem sajnos nem sikerl megnyitnom egyiket sem …:-( nem tudom mi lehet a problma .Esetleg,ha van valami tipp – tlet , azt szvesen vennm.

    Ksznm s kvnok egy nagyon szp napot, gi

    *

    Kedvelés

    • Sandor Abonyi szerint:

      Kedves Ági!

      Leellenőriztem a letölthetőséget a saját gépemen az Utolsó idők próbái és harca nevű linkre kattintva és nekem működik. A tanítások internet címének nevet adtam, amikre rá kell csak kattintani, és az adott névről (amik megegyeznek a címmel) behozza. Ezeket a tanítási MP3-a fileket a google drive tárjába töltöttem fel. A közvetlen cím, amin ez a tanítás elérhető:

      https://docs.google.com/file/d/0B8n5rCOTx7DZUVJrUWkxTktmM00/edit

      Próbáld meg kérlek a erről a címről közvetlenül (rákattintva vagy bemásolva az ineternetre) elérni, hogy így működik-e? Eddig más nem jelzett nekem hibát, pedig már legalább legalább több letöltés volt a feltöltött MP-as filekből. Nem vagyok számítógépes szakember, nem tudom mi lehet a hiba. Aki esetleg olvassa ezt és tud segíteni, kérem tegye meg. Köszönöm.

      Sándor

      Kedvelés

A tetszés kifejezése a post végén lévő Tetszés gombbal lehetséges, amihez regisztrálni kell. Rövid, tömör vélemény írására az alábbi ablakban van lehetőség .

