Ami jobb Pünkösdnél – David Wilkerson

BETTER Than PENTECOST by David Wilkerson

http://sermons.worldchallenge.org/en/node/24879

Keresztelő János nem élhette meg a Pünkösdöt! Nem látott tűznyelveket és nem hallott óriási szélzúgást. Nem látta Jeruzsálem felbolydulását és a nagy sokaság megtérését. János ennek ellenére azt mondta, hogy az ő öröme betelt! Valami jobbat hallott, mint egy zúgó szél, jobbat jó beszámolóknál, jobbat, mint egy örömteli menyasszony hangja. Ő a Megváló hangját hallotta.

Akinek jegyese van, vőlegény az; a vőlegény barátja pedig, aki ott áll és hallja őt, örvendezve örül a vőlegény szavának. Ez az én örömem immár betelt. (János 3:29).

János megízlelte, hogy a legnagyobb öröm Jézus követésének megismerése. A következőt mondta: “Csendben megálltam és hallottam Őt, hogy szól hozzám. Az Ő hangjának hallatára, amikor személyesen szólt hozzám, a szívem elkezdett hevesen dobogni. Figyeltem az Uramra. Az én örömöm csupán az, hogy hallom az Ő hangját.”

János elmondhatta: “Szerettem Őt és imádtam Őt leborulva a lábaihoz. Elmondtam Neki, mennyire méltatlan vagyok. Az én örömöm nem abban volt, hogy én szóltam Hozzá, hanem abban, hogy Ő beszélt hozzám. Hallottam Őt beszélni és csupán a hangja hallásának is örülök.”

Néhány ember azt tanítja, hogy az Úr már nem beszél az emberekhez csak a kijelentett Igén keresztül. Ezek az emberek nem hiszik el, hogy az ember ma is vezetést és áldást kaphat egy csendes hang meghallása által.

Jézus a következőt mondta: “Az én juhaim ismerik a hangomat; hallják, amikor hívom őket és mások nem fogják meghallani.”

Manapság azonban félünk a visszaélés minden fajtájától, még abban az esetben is, ha az nem Isten hibája. Mindenki látásokat és próféciákat hamisít. A hamis vezetés az ember saját büszkeségének és saját akaratának közvetlen következménye. Az ember visszaél Isten minden ajándékával. Ő ennek ellenére mégis közvetlenül beszél azokhoz, akik készek a szívükkel meghallani Őt.

Minekutána az Isten sok rendben és sokféleképpen szólott hajdan az atyáknak a próféták által, ez utolsó időkben szólott nékünk Fia által,”  (Zsidó 1:1-2).

Annakokáért amint a Szent Lélek mondja: Ma, ha az ő szavát halljátok, Meg ne keményítsétek a ti szíveteket,…” (Zsidó 3:7-8).

Fordította: Abonyi Sándor 

Sandor névjegye

Jézus Krisztus megalkuvás mentes követője. Úttörő, aki a hagyományoktól megtisztított, kevesek által járt úton igyekszik járni, szabaddá téve azt mások számára is. Follower of Jesus Chist on an uncompromised way. Pioneer , who try to walk on from traditions cleaned way. This is the way of minority only.
Kategória: Magyar tanítások, próféciák
Címke: , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

A tetszés kifejezése a post végén lévő Tetszés gombbal lehetséges, amihez regisztrálni kell. Rövid, tömör vélemény írására az alábbi ablakban van lehetőség .

