Álom egy süllyedő hajóról – Jack Ely

 The sinking ship – a dream by Jack Ely

PDF formátumban letölthető itt: Álom egy süllyedő hajóról

Sok évvel ezelőtt kaptam ezt az álmot. Mostanában többször a Titanic jutott az eszembe, ezért azt gondoltam megosztom ezt az álmot.

A családommal egy hajó fedélzetén utaztunk, ami egy „keresztyén sétahajó” volt. Az egész fedélzet tele volt keresztyén családokkal, akik vidáman társalogtak, mintha egy gyülekezeti piknik lenne.

A hajó folyamatosan süllyedt és ez mindenki előtt nyilvánvaló volt. Ahogyan társalogtak, néha odamentek a korlátjához és a távolba néztek, mintha azt próbálnák felmérni, hogy még mennyi idejük van.

Úgy tűnt, hogy a helyzetük megítélésében kétféle álláspont alakult ki. A legtöbben abban bíztak, hogy még azelőtt megmenekülnek, mielőtt a hajó elsüllyed. Mások – hozzám hasonlóan – azt gondolták, és ebben teljesen bizonyosak voltak, hogy el kell hagyni a hajót. Az előző csoport azzal vádolta a másikat, hogy pesszimisták és nincs hitük. Az utóbbi kisebb csoport úgy gondolta, hogy ők a bölcsebbek.

Annak ellenére, hogy nem voltak mentőcsónakok, nem volt pánikhangulat. Függetlenül attól, hogy melyik csoporthoz tartoztak az emberek, mindenki láthatta, hogy a part nincs túl messze. Minden bizonnyal kimerítő lenne kiúszni, de úgy gondolták képesek lennénk rá, ha szükséges.

A szárazföldet pásztázva a szememmel egy emberi alakot vettem észre, aki egy öreg apostol volt. Rajtam kívül senki sem vette észre, vagy legalábbis úgy tettek, és úgy döntöttek, hogy nem törődnek vele. Az apostol le-fel ugrált és hangosan – kezéből tölcsért csinálva a szája előtt – kétségbeesett erőfeszítéssel kiabált, hogy meghallják őt. A távolság túl nagy volt ahhoz, hogy a hangját meghallhassák, de megértettem, hogy a veszélyre figyelmeztet. Ez arra ösztönzött engem, hogy megpróbáljam kitalálni, hogy mit is mondhatott.

Egy pillanat alatt világossá vált számomra, hogy folyamatosan sodródunk egyre messzebb a parttól az egyre erősödő áramlatok miatt. Világossá vált számomra, hogy ha tovább várunk, akkor nem csupán az úszás lesz sokkal megerőltetőbb, hanem a süllyedő hajó szívóereje maga alá fog szippantani bennünket és már nem leszünk képesek kimenekülni. Elkezdtem mindenkinek mondani, hogy a parton lévő kétségbeesett öreg apostol arra figyelmeztet, hogy azonnal el kell hagyni a hajót, mielőtt túl késő lenne!

Próbáltam meggyőzni az embereket, hogy bölcs dolog lenne az apostolra hallgatni. Nagyon kevesen hitték el, hogy valóban arra figyelmeztet, pedig teljesen bizonyos voltam benne. Az apostolt egy mulatságos figurának tartották, engem pedig egy kellemetlen alaknak. A figyelmeztetés mélyen hatással volt rám, ezért arra bátorítottam az embereket, hogy a szeretteikkel együtt ússzanak ki és mentsék meg az életüket.

Néhányan családostól leugrottak a hajóról és elkezdtek a part felé úszni. Az öreg apostol oda vissza rohangált a parton, hogy kisegítse őket a vízből. Átölelte és megszárította őket miközben én a hajón győzködtem a többieket teljes erőmmel. Minden erőnkkel és egy szellemben azon fáradoztunk, hogy megmentsünk annyi embert, amennyit csak lehetséges. Jóllehet a helyzet veszélyes volt, de kimondhatatlan örömmel dicsőítettük Istent az öreg apostollal és a parton melegedő családokkal együtt.

Elsüllyedhettem volna én is a hajóval, ha az Úr azt akarta volna, de a családom mellettem volt, és amikor megbizonyosodtam róla, hogy már senki sem hallgat rám, lesegítettem őket a fedélzetről és mondtam nekik, hogy ússzanak, amilyen gyorsan csak tudnak, és ne nézzenek hátra. Még egyszer figyelmeztettem őket és leugrottam, hogy a partra segítsem őket.

Itt vége volt az álomnak. Amikor felébredtem rögtön tudtam, hogy az Úr szólt hozzám a mennyből, ami azt jelentette számomra, hogy Joel és Péter szerint egy „vénnek” tekintett engem.

A „Titanic” filmet nézve meglepődve tapasztaltam, hogy a „szívóhatás” mennyire valóságos. Azt is érdekesnek találtam, hogy a hajón történt robbanás eredménye az volt, hogy akiket a szívóhatás lehúzott, azok közül sokakat a felszínre vetett. Ez azt jelentette számomra, hogy Isten nem akarja senkinek a halálát, hanem, hogy mindenki megtérjen.

Fordította: Abonyi Sándor

https://keskenyut.wordpress.com

Sandor névjegye

Jézus Krisztus megalkuvás mentes követője. Úttörő, aki a hagyományoktól megtisztított, kevesek által járt úton igyekszik járni, szabaddá téve azt mások számára is. Follower of Jesus Chist on an uncompromised way. Pioneer , who try to walk on from traditions cleaned way. This is the way of minority only.
Kategória: Magyar tanítások, próféciák, utolsó idők
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

A tetszés kifejezése a post végén lévő Tetszés gombbal lehetséges, amihez regisztrálni kell. Rövid, tömör vélemény írására az alábbi ablakban van lehetőség .

