Őrizkedjetek a hamis prófétáktól és tanítóktól – Sandeep Poonen

Sandor névjegye

Jézus Krisztus megalkuvás mentes követője. Úttörő, aki a hagyományoktól megtisztított, kevesek által járt úton igyekszik járni, szabaddá téve azt mások számára is. Follower of Jesus Chist on an uncompromised way. Pioneer , who try to walk on from traditions cleaned way. This is the way of minority only.
Kategória: ítélet, evangélium, helyreállítás, Keresztyénség, Magyar tanítások, próféciák, Szentség, szolgálati ajándékok, utolsó idők, vezetés
Címke: , , , , , , , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

4 hozzászólás a(z) Őrizkedjetek a hamis prófétáktól és tanítóktól – Sandeep Poonen bejegyzéshez

  1. Guti Tünde szerint:

    ÁMEN!!!

    Kedvelés

    • Sandor szerint:

      A megtévesztés a legnagyobb veszély, amiért a hamis szolgálók felelősek. Ennek leleplezése miatt ez a szolgálat rendkívül nagy jelentőségű. Reméljük sokaknak ad iránymutatást. Sándor

      Kedvelés

  2. Pataki Imre szerint:

    Régebb óta foglalkoztat engem is ez a téma. Néhány Igét kigyűjtöttem ezzel kapcsolatban a teljesség igénye nélkül :

    6. Nem örül a hamisságnak, Károli

    6 nem örül az igazságtalanságnak, EF 1 Kor. 13:6

    És erőtelenné tettétek az Isten parancsolatát a ti rendeléseitek által.Máté 15:6 Károli

    Ezzel valójában azt tanítjátok, hogy nem fontos, amit Isten mond, és nem neki kell engedelmeskednünk. Fontosabb, hogy mindenki a ti hagyományaitokat kövesse. Mt. 15:6 EF

    16. Ne hallgassátok azoknak a prófétáknak szavait, a kik néktek prófétálnak, elbolondítanak titeket: az ő szívüknek látását szólják, nem az Úr szájából valót. Károli

    16 Ezt mondja az Örökkévaló, a Seregek Ura:
    „Ne figyeljetek arra,
    amit ezek a próféták mondanak,
    mert csak becsapnak,
    és üres ígéretekkel hitegetnek titeket!
    A saját szívük elképzeléseit prófétálják,
    nem az Örökkévaló szavát tolmácsolják. EF

    21. Nem küldöttem e prófétákat, de ők futottak, nem szóltam nékik, mégis prófétáltak.
    22. Ha tanácsomban állottak volna, akkor az én igéimet hirdették volna az én népemnek, és eltérítették volna őket az ő gonosz utaikról, és az ő cselekedetüknek gonoszságától. Károli

    21 „Nem küldtem én ezeket a prófétákat,
    ők mégis siettek.
    Nem szóltam hozzájuk,
    mégis prófétáltak.
    22 Ha részt vettek volna tanácsomban,
    akkor szavamat hirdették volna népemnek,
    visszatérítették volna őket hozzám
    istentelen életmódjukból,
    gonosz tetteikből.” EF

    30. Azért ímé én a prófétákra támadok, azt mondja az Úr, a kik az én beszédeimet ellopják egyik a másikától.

    31. Ímé, én a prófétákra támadok, azt mondja az Úr, a kik felemelik nyelvüket és azt mondják: az Úr mondja!
    32. Ímé, én a prófétákra támadok, a kik hazug álmokat prófétálnak, azt mondja az Úr, és beszélik azokat, és megcsalják az én népemet az ő hazugságaikkal és hízelkedéseikkel, holott én nem küldtem őket, sem nem parancsoltam nékik, ÉS HASZNÁLNI SEM HASZNÁLTAK E NÉPNEK, azt mondja az Úr. Károli

    30 Ezért a hamis próféták ellen fordulok — mondja az Örökkévaló —, akik egymástól lopják a szavaikat, de úgy hirdetik, mintha tőlem hallották volna. 31 Igen, ellenük megyek, mert úgy hirdetik a saját szavaikat, mintha az én beszédemet tolmácsolnák: »Ezt mondja az Örökkévaló…«. 32 Ellene megyek azoknak, akik hazug álmokat prófétálnak — mondja az Örökkévaló —, és félrevezetik népemet hazugságaikkal és hamisságaikkal, holott én nem küldtem őket, és nem bíztam rájuk semmit. Bizony, nem használnak semmit népemnek” — mondja az Örökkévaló. EF

    Jeremiás 23

    Avagy kevés-é néktek, hogy a jó legelőt legelitek, hogy még legelőitek maradékát lábaitokkal eltapodjátok? és hogy a víz tisztáját isszátok, hogy még a maradékát lábaitokkal felzavarjátok?
    És az én juhaim a ti lábaitok tapodását legelik, s lábaitok zavarását isszák! Ezékiel 34:18-19

    18 Nem elég nektek, hogy dús füvet legeltek? Miért tapossátok össze a maradékát a többiek orra előtt? Tiszta friss vizet ihattok, miért zavarjátok össze azt a többiek orra előtt? 19 Azt legelje nyájam, amit összetiportatok? Azt a zavaros vizet igyák, amelyet ti kavartatok föl?” EF

    Mint most született csecsemők, a tiszta, hamisítatlan tej után vágyakozzatok, hogy azon növekedjetek; 1 Péter 2:2

    2 Olyanok vagytok, mint az újszülött csecsemők, tehát kívánjátok a tiszta szellemi „tejet”, vagyis Isten beszédét, amelynek segítségével felnövekedhettek egészen az üdvösség teljességéig. EF

    Meglássátok, hogy senki ne legyen, a ki bennetek zsákmányt vet a bölcselkedés és üres csalás által, mely emberek rendelése szerint, a világ elemi tanításai szerint, és nem a Krisztus szerint való: Kolossé 2:8

    8 Vigyázzatok, nehogy valaki félrevezessen benneteket valamilyen filozófiával, értelmetlen okoskodással, vagy emberi hagyományokkal, amelyek a világot uraló hatalmasságoktól, és nem Krisztustól származnak. EF

    4. És mikor kiereszti az ő juhait, előttük megy; és a juhok követik őt, mert ismerik az ő hangját.
    5. Idegent pedig nem követnek, hanem elfutnak attól: mert nem ismerik az idegenek hangját. János 10:4-5

    4 Miután minden juhot kivezetett, az élükre áll, előttük megy, és a juhok követik, mert jól ismerik a hangját. 5 Idegen után nem mennek, hanem elfutnak tőle, mert nem ismerik a hangját.” EF

    15. Őrizkedjetek pedig a hamis prófétáktól, a kik juhoknak ruhájában jőnek hozzátok, de belől ragadozó farkasok.
    16. Gyümölcseikről ismeritek meg őket. Vajjon a tövisről szednek-é szőlőt, vagy a bojtorjánról fügét?
    17. Ekképen minden jó fa jó gyümölcsöt terem; a romlott fa pedig rossz gyümölcsöt terem.
    18. Nem teremhet jó fa rossz gyümölcsöt; romlott fa sem teremhet jó gyümölcsöt.
    19. Minden fa, a mely nem terem jó gyümölcsöt, kivágattatik és tűzre vettetik.
    20. Azért az ő gyümölcseikről ismeritek meg őket. (NEM PEDIG AZ “AJÁNDÉKAIKRÓL”)
    21. Nem minden, a ki ezt mondja nékem: Uram! Uram! megyen be a mennyek országába; hanem a ki cselekszi az én mennyei Atyám akaratát.
    22. Sokan mondják majd nékem ama napon: Uram! Uram! nem a te nevedben prófétáltunk-é, és nem a te nevedben űztünk-é ördögöket, és nem cselekedtünk-é sok hatalmas dolgot a te nevedben?
    23. És akkor vallást teszek majd nékik: Sohasem ismertelek titeket; távozzatok tőlem, ti gonosztevők. Máté 7:15-23

    15 „Óvakodjatok a hamis prófétáktól, akik juhoknak álcázva közelednek hozzátok, de belül olyanok, mint a ragadozó farkasok! 16 Arról ismerhetitek fel őket, hogy mit tesznek, és annak mi az eredménye. Hiszen a tövises bokor nem teremhet szőlőt, vagy a bogáncskóró fügét. 17 Ugyanígy minden jó fa jó gyümölcsöket terem, a rossz fa pedig rosszakat. 18 A jó fa nem terem rossz gyümölcsöt, és a rossz fa sem hoz jót. 19 Minden fát, amely nem terem jó gyümölcsöt, kivágnak, és tűzre dobnak. 20 Tehát ezeket a hamis prófétákat is a tetteik eredményei alapján ismeritek fel.

    21 Nem mindenki fog bemenni Isten Királyságába, aki azt mondja nekem: »Uram, Uram!« Csak az megy be, aki megteszi, amit Mennyei Atyám akar. 22 Sokan mondják majd nekem azon a napon: »Uram, Uram! Hát nem a te nevedben prófétáltunk? Nem a te nevedben űztük ki a gonosz szellemeket? Nem a te nevedben tettünk sok csodát?« 23 Akkor világosan megmondom nekik: »Semmi közötök hozzám, sohasem ismertelek titeket! Menjetek előlem, ti törvényszegők!«”EF

    Figyelmetekbe ajánlom még az alábbi linken olvasható írást:

    http://hitvedelem.blog.hu/2012/11/03/a_mai_ige_cimu_ahitatos_fuzet_kritikaja

    Kedvelés

A tetszés kifejezése a post végén lévő Tetszés gombbal lehetséges, amihez regisztrálni kell. Rövid, tömör vélemény írására az alábbi ablakban van lehetőség .

